Saturday, December 12, 2009

aku mahu. tapi malu.

oi. aku sayang engkau.
aku mahu beritahu engkau.
supaya engkau tahu.
tapi aku malu.

oi. aku sayang engkau.
tapi, engkau tak tahu.
atau engkau buat-buat tak tahu.
jangan lah macam tu.

oi. aku sayang engkau.
dah lame.
aku nak engkau rase.
ape yang aku rase.

oi. aku sayang engkau.
aku dah tak mampu.
nak tanggung rase sayang aku.
aku rase nak jerit.

oi. aku sayang engkau.
aku tahu engkau sayang aku jugak.
tapi engkau tak nak mengaku.
konon engkau pun malu.

oi. aku sayang engkau.
engkau buat aku seksa.
tapi aku bahagia.
sebab kite selalu jumpa.

oi. aku sayang engkau.
hari-hari aku berdoa.
engkau jodoh aku.
walaupun aku tahu, itu semua tipu.

oi. aku sayang engkau.
aku teringin hendak berjalan bermesra dengan engkau.
aku tengok engkau senyum dari jauh.
sampai aku mimpi-mimpi.

oi. aku sayang engkau.
aku harap aku dapat beritahu engkau.
engkau cinta pandang pertama aku.
engkau cinta pertama aku.

oi. aku sayang engkau.
aku nak beritahu engkau.
aku sayang engkau.
sayang sangat-sangat.

macam semut.

p/s : khas untuk sang secret admire, yang tidak mampu meluahkan rasanya kepada sang peng'admire'.

No comments: